יום שבת, 29 בדצמבר 2012

טעימות ראשונות- עדי בעולם הבלוגים!

עכשיו גם לי יש בלוג. 

אבל בדיוק נגמרו לי כל הרעיונות בראש.
בלוג זה מן דבר כזה קצת פילוסופי - שילוב בין הידע שלך (מקצועי או סתמי) לבין התחושות שלך ומה שמצפים ממך לומר.

גם אוכל הוא קצת כזה - 
יש את מה שלמדו אותי שאני צריכה להאכיל בו, יש את תחושות הבטן שלי והרצונות שלי, ויש את הסבתא שיודעת איך וכמה תינוקות אמורים לאכול.
כל אלה מביאים לזה שגם באוכל לפעמים נגמרים לנו הרעיונות.

ואז מגיעות המחשבות 
"משעמם לה לאכול כל יום אותו הדבר"
" מה ?, לחם גם בבוקר וגם בערב?" 
"אתמול היא אכלה את זה"

או המחשבות של - 
"למה היא מוכנה תמיד לאכול רק פיתה עם גבינה?"
"אני מעדיפה להכין משהו שאני יודעת שתאכל מאשר להתעסק בנסיונות מיותרים"

הכל נכון,אוכל יכול לשעמם כמו שהוא יכול לעניין.
אבל בואי נחשוב ביחד איך להסיר ממך את כל המחשבות האלו- 

לתינוקות לא משעמם-ההפך חזרתיות נעימה להם ומייצרת עבורם בטחון!
כן! לחם אפשר לאכול גם בבןקר וגם בערב, זה לא הופך אותנו לאמהות פחות משקיעות!
זה שאתמול היא אכלה משהו יכול רק להיות לטובתי, אני אכין אותו וכנראה שגם היום היא תאכל אותו!

ואיך בכל זאת מגוונים וחושפים לעוד ?

  • לוקחים את המאכלים הבטוחים והמוכרים ולידם מגישים מאכלים חדשים , כן כן זו הדרך לומר להם כי אנחנו מבינים אותם, יודעים מה הם אוהבים וכי הם יכולים לסמוך עלינו!

  • יוצאים מהקופסא- יש דברים שברורים לנו כמו: "לחם מטוגן מגישים עם מיפל וסוכר" (לא?!) עבורם אפשר להגיש בסגנון מלוח - עם גבינה לבנה, או תפוח שייך לקינוח - ומה עם לשלב אותו כחלק מארוחת הערב ? למה לא בעצם?....

  • מציעים את אותם הדברים עוד ועוד פעמים - בסוף דעתם תהיה נחרצת ! אולי לרעה אבל תהיה דעה !

  • מציצים קצת בספרי בישול/אתרי בישול - אולי כדאי להתרענן קצת , לא?!


  • מיצרים ארוחות ערב משותפות עם חברים - לא תאמינו איזה דברים אוכלים בבית של השכן, וכמה אותה ארוחה שהגשתם בביתכם יכולה להיות "טעימה" יותר בבית של השכן .
זהו , זה היה רק נסיון ,בדקתי אם גם לי יכול להיות בלוג...

אני מאמינה שזה לא יהיה הניסיון האחרון , אתם עוד תקראו ממני . 

בינתיים - אם עוד לא נרשמתם לרשימת התפוצה שתעניק לכם את
המדריך להזנת תינוקות בחינם! אז הנה הקישור לאתר שלי

לילה טוב :)
עדי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות