יום שלישי, 12 בפברואר 2013

ההריון הכי מתוכנן שלי


מאחורי הקלעים-
המדריך להזנת תינוקות – הוא בהחלט ההריון הרביעי והכי מתוכנן שלי.
אמנם הכתיבה שלו הייתה קצרה מ 9 חודשים – אך גם בו היו הפתעות
נעימות ופחות נעימות .
אני לא רגילה לשבת בבית ולכתוב- אבל הצלחתי.
פוסט מקרי בפייסבוק – הוביל  לדרישה פתאומית ובלתי מתוכננת
של כ 200 בנות שבקשו את המדריך
ובסוף גם הגיעה ההתרגשות הגדולה –
וההפצה שלו.
עכשיו הוא כבר בן 3 חודשים שלמים- כ800 איש(ואולי יותר..) כבר קראו
והוא מצליח לעורר עניין סביבי וסביבו.
כמו הרבה תינוקות – הוא גם נולד "חמוד"
ו"התייפה" עם הזמן.
המדריך לא דומה לי – הוא יפה ממני בהרבה J
ויותר מאורגן ממניJ
(אבל יש בינינו גם קווי דמיון).

בשונה משלושת ילדי, ילדי הרביעי אינו דומה לבעלי.
שתי בנות יקרות לי מאוד אחראיות
למראה שלו
האחת היא – שרי טיטו –
שנהלה איתי שיחות קשות ונוקבות –
לא האמינה כמה עבודה תידרש ממנה (כבר ציינתי שאני לא כזו מסודרת , נכון?)
אך לא ויתרה ולו
על עיצוב מספרי העמוד- והוכיחה (אפילו לי) כמה ערך יש גם ליופי.
והשניה היא עדי כהן –
שהצליחה לייצר עבורי ועבור בני המשפחה שלי
חוויה חד פעמית ומרגשת- של צילומים,
עדי  לא נבהלה כשהגעתי עם מזוודה של ציוד וצידנית של אוכל
והשקיעה בנו יום שלם של צילומים שהשאיר את חותמו במדריך
ומזכרות אדירות עבורנו כמשפחה.
(אגב – ה"דוגמנים" במדריך – כולם שלי מהביתJ)
תודה , לכן בנות – שליוויתן אותי בתהליך J

ועוד משהו ממש ממש טרי –
זה ה"אני מאמין שלי"
עדי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות